
Onze workshops & kennissessies
Door gesprekken met onze klanten weten we dat veel Nederlandse ondernemers dezelfde vragen en uitdagingen hebben als het gaat om zakendoen in Duitsland. Maar als je weet waarop je moet letten en begrijpt hoe Duitsers bepaalde dingen doen, is het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk om daarop in te spelen. Wij vinden het heel leuk om deze ‘tips & tricks’ te delen. Omdat leadgeneratie zo belangrijk is en zeker op het gebied van B2B-leadgeneratie veel verschillen tussen Nederland en Duitsland bestaan, is dit de focus van onze eerste twee modules.
Leer hoe Duitse inkopers naar nieuwe leveranciers of producten zoeken
Duitse inkopers zoeken vaak niet via Google, maar via B2B-zoekmachines - ook bekend als directories of Lieferantenverzeichnisse. De basis voor het verkrijgen van interessante zakelijke leads in Duitsland is kennis over welke bronnen Duitse inkopers raadplegen en hoe jij hierop kunt inspringen. In onze kennissessie B2B-directories leer je alles wat je hierover moet weten.
Identificeer de zakelijke bezoekers van je website/webshop
Je zet SEO, SEA, social advertising en/of linkbuilding in om bezoekers naar je website of webshop te brengen. Het merendeel van de bezoekers verlaat de website/webshop echter zonder contact op te nemen of een order te plaatsen. Jammer, want op deze manier mis je de kans om een eerste contact te leggen met waardevolle leads. Gelukkig zijn er tools die je helpen om zakelijke bezoekers van je site te identificeren en op te volgen. In deze online sessie maak je kennis met het tool Leadinfo en krijg je inkijk in de mogelijkheden van dit tool.
Kennissessie B2B-directories
Wil je meer weten over de werkwijze van B2B-directories? Onze kennissessie geeft inzicht in de verschillende directories en hun functionaliteiten. De kennissessie duurt ongeveer 90 minuten en kan op locatie of online worden gegeven.
Kennissessie Lead identificatie & follow-up
Tijdens deze online sessie van ongeveer een uur laten we je zien wat lead identificatie inhoudt en welke tools je tot je beschikking hebt. Na de sessie krijg je de gelegenheid om de tools gedurende twee weken gratis en vrijblijvend te testen.
Is er een ander onderwerp dat voor jou heel belangrijk is? Laat het ons dan weten!