Workshops

Onze workshops & kennissessies

Door gesprekken met onze klanten weten we dat veel Nederlandse ondernemers dezelfde vragen en uitdagingen hebben als het gaat om zakendoen in Duitsland. Maar als je weet waarop je moet letten en begrijpt hoe Duitsers bepaalde dingen doen, is het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk om daarop in te spelen. Wij vinden het heel leuk om deze ‘tips & tricks’ te delen. Omdat leadgeneratie zo belangrijk is en zeker op het gebied van B2B-leadgeneratie veel verschillen tussen Nederland en Duitsland bestaan, is dit de focus van onze eerste twee modules.

Leer hoe Duitse inkopers naar nieuwe leveranciers of producten zoeken

Duitse inkopers zoeken vaak niet via Google, maar via B2B-zoekmachines - ook bekend als directories of Lieferantenverzeichnisse. De basis voor het verkrijgen van interessante zakelijke leads in Duitsland is kennis over welke bronnen Duitse inkopers raadplegen en hoe jij hierop kunt inspringen. In onze workshop B2B-leadgeneratie of onze kennissessie B2B-directories leer je alles wat je hierover moet weten.

Workshop B2B-leadgeneratie

In deze interactieve workshop van ongeveer 3 uur (op locatie of als online sessie) leren jij en jouw collega’s wat de bekendste Duitse B2B-zoekmachines zijn en hoe deze werken. Daarna gaan we samen aan de slag en stellen een lijst op van directories en functionaliteiten die het beste aansluiten bij de behoeftes van jouw bedrijf.

Kennissessie B2B-directories

Wil je eerst meer weten over de werkwijze van B2B-directories? Onze kennissessie geeft inzicht in de verschillende directories en hun functionaliteiten. De kennissessie duurt ongeveer 90 minuten en kan op locatie of online worden gegeven.

Is er een ander onderwerp dat voor jou heel belangrijk is? Laat het ons dan weten!